härlig kväll

Tack för en mysig kväll Anna, du och jag , hand i hand=)
Har haft eb kanon kväll med Anna, tack för det!
Hoppas på ett JA, från jobbet på Rhodos...



Kommer du ihåg när vi va där ute bara du och jag? Vattnet låg spegelblankt framför oss och allt va jätte bra!
Kommer du ihåg alla bra dagar?!
Mycket va skit men mycket va det bästa jag någonsin varit med om!
Ett tag va allt så bra och jag va lycklig! Lyckligt omedvetande om att vi skulle gå skilda vägar innom snar framtid..


Inget avsånd kan skilja på det som ödet förenar, Inget närhet kan förena det som ödet skiljer.. 

Mamma & Pappa -  Jag saknar och älskar er gränslöst mycket just nu!!



Å

Kommentarer
Postat av: caroleen

men jag då???? ja vill oxå va saknad

2009-02-25 @ 13:30:00
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: mamma

saknar dig också ungen min. men på Lördag ses vi , ring så hämtar jag dig i Brunflo.Jag och dina systrar hade en underbar dag igår. Mickan var driver till mig vi åkte till åre ,där det var snöstorm.Sen hade vi det så roligt med killarna.Linus har blivit så stor.Idag har jag åkt skidor och träffade 3 personer i spåret,och 3 på byn!!Det är nog rekord

2009-02-25 @ 21:28:49
Postat av: Jossan

vad bar att ni hade en unerbar dag. Ja jag ringer när jag vet om jag åker på morgonen eller kvällen.

haha, mycket folk det du:)

Puss min älskade mor <3

2009-02-26 @ 10:38:24
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Du och jag Hand i hand det är så det ska vara ! Riktigt kul vi kommer att få det i Rodhos i sommar ! (; Längtas !! <3

2009-02-26 @ 17:59:17
URL: http://annamariajosefineandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback