Helgen över

Ja då va det slut på helgen då och den har gått kanon med jobb och allt.
Sålde slut på korven redan kl 02.10 idag, fanns iget mer heller så dey va ju synd, men vi kom hem lite tidigare iaf.

I morgon blir det sovmorgon sen Funäsdalen:) ska bli så jävla kul!

Skulle börja jobba igen på måndag kl 17 men vi fick ledigt hela måndagen så vi börjar inte förens på tisdag kl 17:)) skönt, då blir det en bakisdag på måndag:) så är man fit for fight igen på tisdag!

Ne nu sover Anna så sött så jag ska nog gå och lägga mig jag med!!

Träffat en person  ikväll och mycket jobbiga tankar som dyker upp men roligt också, mkt kompliserat bara! Men nog om det, Känner att jag inte ska ta det här!

God natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback