Hemma i personal - längan

Nu har jag orkat mig hem efter mkt om och men, är sjukt trött och är själv, så vad ska jag hitta på för att inte somna säg??
Somnar jag nu så kommer jag inte somna ikväll:/ och det måste jag ju för jag börjar jobba kl 11 i morgon bitti. får ta mig en lång dusch och kolla film kanske?!
Sitter och pumpar volbeat nu, älskar deras låtar <3

Får se om jag kanske går förbi grabbarna en sväng sen, dom ska ut allihopa ikväll och fira Jojje som fyller år på måndag, grattis grattis!

Kanske blir en sväng ner på hotellet också sen, så går jag hem med Anna som jobbar till 23 typ, så slipper man sitta här själv hela kvällen.

Längtar sjukt mkt till det 6-7 mars, då är det Backyard Babies den 6 på skalet och det kommer bli sinnes kul, vet dock inbte om jag jobbar än eller inte, men tror vi kommer jobba, men det blir kul iaf:)

 Saknar dig Eve <3

Nej, nu ska jag ta en varm och lång dusch som sagt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback