Mycket tankar och en trött Josefine

Kom nyss hem från jobbet, jag och Anna! Har jobbat i korven och i garderoben ikväll, kul kul. men det var  sjukt lite folk faktiskt, så det va tråkigt:/ I morgon är vi som sagt lediga, fett skönt, ska tvätta lite och kanske gå upp till vargen och kolla på skoter tävligen:)

Vet att jag sårade dig och vad du känner, blir så jävla osäker bara, vi har ju faktiskt alla odds mot oss, så det känns som att det kanske va lika bra att det blev såhär.. Hmm mkt tankar nu. Men jag tycker fortfarnade inte att jag har gjort något fel, med tanke på den situationen du har, eller vad man nu ska säga. Blev bara så konstigt med allt, och både du och jag vet ju att det aldrig skulle funka med det förflutna som jag har och det du har. aja, blev mkt tok skrivning nu men det är skönt att skriva av sig lite iaf..

nu är kl 04.30 och jag och Anna ska sätta på en film och försöka varva ner lite!

God Natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback