Snö och blåst

Vaknade för en timma sen och har tagit ern lång och skön dusch, i varmvatten (första veckan hade vi bara ljumet vatten) så det va skönt!
Anna ligger fortfarande och sover den tok fian:)
Ska nog vacka henne snart så vi  kan gå ner och käka, är hungrig som bara den jag:) som alltid:) mat är fan det bästa som finns <3

Igår kom ANdré tillbaka, han har varit hemma och varit sjukt ett tag. men nu är han tillbaka och är nere och jobbar i köket nu och jag och Anna är i serveringen..

Va runt 900 pers på nattklubben igår, hoppas på mer ikväll:) Sålde sjukt mkt korv inatt iaf!

frår se om jag skriver något inatt när jag kommer hem kanske!

Ha en bra dag folket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback