Tisdag

Började kl 17.00 och jobbade kvällen. sen gick vi till pianobaren och tog en öl, sen va det två killar från Stockholm, som bjöd oss på shott och öl, trevliga va dom, vi ska hyra skoter och busa på i morgon, det kommer bli riktigt kul. skönt att köra skoter juh. Hade iaf jätte kul med dem, as roliga va dom. Men jag och Anna ha gjort massa kul på vägen hem. em grattis sång till min kära mamma som fyller år idag, Grattis mamma, bättre mamma än dig kan ingen ha! E så glad att du är du och just min mamma, Jag älskar dig!!
 Sen skickade vi till pappa och sjöng:) varsågod
och till syster skickade vi Dagny:)
och till Annas mamma skickade vi, mamma mia:)
VARSÅGOD KÄRA FAMILJER. ÖNKSKAR / JOSSAN OCH ANNA I VEMDALEN

Träna i Sälen
Åk i Åre
Festa på skalet <3

Blev iaf en jätte kul kväll, tack för den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback