Torsdag

Vaknade tidigt i morse, segt att man alltid vaknar tidigt dom dagarna man kan sova ut igentligen, men men.

Sitter inne hos Anna och André nu och skulle låna datan och kolla på andra avenyn, men icke, det bara hackade och gick skit segt så det blev inge andra för mig idag:(
Så juag ska väl gå ner på hotellet ist, käka lite och så. sen börjar jag jobba kl 5, grillbuffé ikväll så det är chill.

På lördag åker jag hem till mami <3 saknar mamma jätte mycket så det ska bli jätte skönt att komma hem verkligen, har inte träffat hon på 7 veckor. och på Mndag ska vi på Linus dop så då för jag träffa resten av familjen <3<3

Fick ett sms av Anna nyss och vi ska tydligen vara ledig nästa helg, så det blir väl utgång och backyard då skulle jag tro, men vi får väl se hur det blir med den saken...

Vecka 11 ska vi servera på ett bröllop också, det blir kul!


Ha en bra  dag folket!

Kommentarer
Postat av: Storasyster caroleen

MEEEEEEEEN Jag vill oxå va saknad för jag saknar dej...har en liten råtta till hund hos moi just nu =)

2009-02-26 @ 12:26:11
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: Mikaela

SÖNDAG ÄR DOPET!!!!!!!!!!!!!

2009-02-26 @ 12:32:19
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: jossan

jaha va det på Söndag, jag trodde måndag jag. men vi ses då syster <3

2009-02-26 @ 13:46:02
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Postat av: mamma

vad är du rädd för, att träffa mig? glöm nte att meddela tiden.uss puss

2009-02-26 @ 23:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback