Tvätt

Har varit nere på hotellet och tvättat, och nu  öär vi hemma igen och ska duscha och göra oss klar för jobb. har lite kvar att fixa nere med tvätten innan vi börjar också, mend et hinner vi nog"

$Pratade min Wille idag, han va hos mormor (min  mamma) i singsjön och myste!
och mamma Mikaela är och åker skidor i någon tävling, hoppas det går bra syster <3
Så då fick ju Wille mysa hos mormor under tiden.
Saknar både Wille och Linus så otroligt mkt <3

Nu är det bokat bord på Eriksgården i Funäs i morgon, jag och Anna åker ju upp till Eve och Tias  också ska vi käka middag där och sen nattklubben, det blir nog skit kul:)

 Moster älskar er mina prinsar <3
och Lilla Linus har bilvit så stor:) sötisarna mina <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback