3 ggr idag

Nu kanske ni fattar att det är tråkigt i sveg? har haft min blogg i typ 2 år och aldrig någonsin skrivit 3 ggr på En dag! haha^^

Fick erbjudande av Kristian att stanna i sveg och festa med han, men blir nog att jag åker hem till Hede ändå! Hade varit jätte kul eftersom att jag sällan träffar han nu mera, men jag känner att det är nog att vara här och servera en halv kväll och känner inte för en hel kväll i sveg!
Så det får bli en annan gång!

Går väldigt segt med min vinlista:/ ioch den ska lämnas in innan praktiken (vecka 5) men tror det e okey att lämna in den efter praktiken också om man inte hinner. det ska ju vara hur mycket som hällst på den listan, röda viner, vita viner, champagne, mousserande, alkoholfritt alternativ, öl, sprit, starkvin, sherry och läsk, fyy faan vad mkt säger jag bara!

Vill hem och täffa mamma och pappa nu, saknar er!! <3 Tror jag blir mer och mer mamma och pappa kär ju äldre jag blir faktiskt:) haha, det vänder nog när jag flyttar hem igen:) om, vill säga!

Helt ärligt så gruvar jag mig för studenten, jag menar det har alltid varit en trygghet och man har haft lägenhet på grund av den men nu måste man jobba, måste fixa ny lägenhet, måste flytta!!:( så mkt måste!
blir Östersund, Göteborg eller Stockholm iaf!!
men Ösd känns verkligen som sist utvägen faktiskt!

nu blev det massa tull.

nu ska vi till medborgarhuset, för det va tydligen där middagen ska vara och där vi ska servera och fixa!

skriver på månadg igen!

Trevlig helg!
Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

SVEG SUGER APA !!

2009-01-16 @ 14:34:03
Postat av: Lotta

Hej vännen.

Jag läser också din blogg,så jag vet hur du mår.

Kram Lotta

2009-01-18 @ 15:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback