Biltur

Jobbade mellan 11.00 till 17.00 idag med i restaurangen. Sen när vi slutade så gick vi ner till pizzan och satt där ett tag, sen ville Chris att jag och Anna skulle följa han till Sveg och hämta Jonas, så det gjorde vi! När vi nästan va i Sveg så ringer Jonas och säger att han sitter fast i Mora och att dom skulle åka tixa därifrån, för det va tydligen dåligt väder? Så det va ju bara att vända och åka tillbaka mot skalet igen, otur!
Men det blev en trevlig tripp iaf.
Nu står Anna panna i duschen och jag sitter vid datan!
jag ska också duscha, sen blir det film och mys.
Börjar kl 17.00 och jobbar till stängning i morgon, sköänt med sovmorgon. får se om det blir skidåkning på dagen kanske?

Puss och Kram <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste komma upp o hälsa på mej nån dag oxå om du ska åka skiir :) Vet dock it när jag ska jobba..



Puss<3

2009-01-28 @ 23:59:08
Postat av: Jossan

lite svårt att veta vem det är??

2009-01-29 @ 13:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback