Blev ingen skid åkning utan roadkill och cola!

Ja som sagt så börjar ju inte jag och Anna förens kl 5 idag så vi klev upp kl 10 och på med skidkläder och gick ner till hotellet och käka frukost och skulle fixa skidorna, men det blev bara tok så det blev ingen skidåkning idag iaf:/ (fast mig gör det inget :) Men lite kul hade det varit. men men.
Vi drog till Sibylla en sväng och tänkte snacka lite med Carro och Robina, som jobba. men det va så mkt folk så vi gick tillbaka till hotellet och käka roadkill och drack cola ist.
Sen gick vi hem till p-längan igen och nu sitter vi här, Anna är duktig och pluggar :) Medans jag sitter här ist, why?! jaja. Min älsklings Anna är duktig iaf <3

Har slutat fått mina trevliga komentarer av Mikaela (syster) och B . why?? Har ni slutat läsa lillasysters blogg eller är ni bara lat?? Saknar er och prinsarna obeskrivligt mkt iaf! och vecka 11 när jag kommer hem blir det övernattning i krokom har jag bestämt:)

Just det, fick kommentar av någon som glömde skriva vem det va också?
Jag tror mig ju vet vem det va , men skriver inga namn om det här.
Skicka ett sms så jag vet. tycker jag!



Saknar min underbara Wictoria så otroligt mycket, Kom till mig snart hjärtat?? <3

  Som sagt, Jag saknar dig Wictoria <3

Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela Larsson

VI ÄR RIKTIGT JÄVLA LATA !!!!!!!!

2009-01-29 @ 23:32:20
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/
Postat av: wictoria

naaw :), saknar dig med hon! Dt är lite tomt i plånkan these days :'(

2009-01-30 @ 18:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback