Galen helg

har haft en helt galen helg. Så sjukt kul va det länge sen jag hade.
I fredags va vi ju som sagt hemma hos Hanna och festade, inte så mkt folk, men sjukt kul hade vi. lyckades dricka upp 9 liter vin på 4 brudar, bra gjort, och det sjuka är att ingen av oss blev jätte full heller, sjukt lyckad kväll!

Lördagen spenderades på vemdalsskalet, med Anna, Eve och Andreas<3
Blev 3 rätters middag och massa goda viner, i love food <3
Till förrätt åt jag jätte goda musslor och varmrätt blev det fläskfilé med pommes och bea:)
dessert blev det tryffel, den är helt underbart god <3

Sen efter våran goda middag gick vi vidare till nattklubbe för att festa lite, eller mkt. hade grymt kul och sen blev det lite efterfest, blev på något konsigt sätt kvar i vemdalen. på söndagen kom Anna och Johan och hämtade mig sen blev det hem till Hede och sova, sov typ hela dagen igår:)
Sen igår kväll blev det tacos med folket, riktigt gott!

Ikväll blir det Huskey och spöa Eve i bowling ;)

Kommentarer
Postat av: Vinnar Eve

Haha Sjukt galen helg faktiskt ! Haha Men ikväll kommer du att gråta :P jag kommer att spöa dig så stort baby ! ;) Jag älskar dig <3

2009-01-12 @ 13:38:54
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback