Jobb till 23 och sen EN hof??

Jobbade i restaurangen ikväll, det va grillbuffé och allt gick jätte bra så det va skit kul!
Jag och Anna sa att vi skulle ta en öl när vi sluta och sen gå hem, ja ja och hur gick det me det??? Jo jag och Anna köpte 2 öl, lyssna på Jerry och röjde och sa att nu är det bra!
MEN så gick vi till schlager baren och där blev vi bjunde på 2 shotar och sen är Skinka och Chris så snäll så dom köper in en hela skumpa?! Why, vi sa en öl?? men efter många om och men så drack vi, jävligt god skumpa och dansade till bra musik och hade det så jävla kul! MEN FRÅGAN E NU! - VART ÄR ANNA? borta match?? Spela bra baby:)

Även en annan kul sak som hände ikväll.
det va typ 39 pers som käkade macka och en öl i restaurangen ikväll. ocjså sa dom till mig att mackan va så god.
Jag- ja  vad kul att höra, jag ska hälsa det till köket
Dom- ja gör det, också sa en kille, Men du, jag fick en kött grej med ost runt och den va jätte god, hälsa kocken det!
Och jag blev ju såklart nyfiken på vad det var fördet va ju bara mackor, så jag gick till Erik i köket och sa det den killen just sagt till mig och Erik kollade på mig som om jag va en idiot.
Så jag sa, Ja Erik vad va det då??
- Erik, ja det va en ost och skink macka, :) ahaha ockey det kanske inte låter så kul men fy faan vad jag skrattade, så jävla kul va det då iaf:)

Okey, jag ska tydlien sova utan Anna, låt gå för denna gång!! <3

Nu väntar min säg utan Anna som jag vbrukar sova med, men det blir bra iaf, sovmorgon i morgon <3

God natt, gott folk! <3

CHARMTROLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback