Lugn fredag

sov länge i morse, skönt! Sen va det bara att kliva upp och göra sig klar och åka in till stan med mamma och syster Caroline. Åkte hem till Carro där andra syster Mikalea och Wille och Linus väntade, mikaela skulle på stan och sen käka middag med gubben sin, ja, nu e han 40 år så nu får man faan säga gubbe:), hehe, hoppas han inte läser bara:)
så medans dom fick lite tid med varandra så hade vi Wille. Carro lagade jätte god mat åt oss, pasta med en jätte god skinksås:) gott, jag älskar mat:)
Sen när Mikalea och gubben kom tilbaka så drack vi kaffe och pratade sen åkte jag och mamma mot torvalla, jag hem till pappa och hon till Tommy, Tack för en bra dag familjen!
Väl hemma va jag skit trött och sov ett tag och nu sitter jag här!

i morgon kommer mamma och hämtar mig kl 12 för i morgon ska vi på spa:) ska bli grymt skönt med kroppsmassage och kurbad:) mmm, love it!

ne nu ska jag kolla om tvn har något roligt att erbjuda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback