Nytt år, nya möjligheter

jaha då va det 2009 då, trevligt. skulle fira det i stan men stanna hemma hos mami i Singsjön och det ångrar jag inte en sekund, hade en helt underbar kväll! satt nere på isen och skålade in det nya året med dyr skumpa:) gött. mkt folk och härlig stämmning. kl 4 natt hade alla gått och då va jag hel nöjd för en bra kväll och sov som en gud!

Fick även ett samtal från Jonas igår, det va kul. har inte snackat med han på väldigt länge så det va sweet!

Imorse drog vi iväg på en skotertur, jag mami, Tommt, Stickan , Lena och deras son Markus. riktigt mysigt va det! älskar verkligen att köra skoter, så jävla skön känsla!
  Carro va bakis och va hemma och sov hon!

Vill säga ett stort grattis till Evelina Lindström som fyller 19 år idag, grattis mi vän! Jag Älskar Dig <3


ne nu blir det chill i soffan!

2009 kommer bli bäst! Lämna allt gammalt och se framåt och uppleva nya spännande saker! kul 
Funderar på att klippa lugg igen?? men vette faan, det e ju sjukt jobbit att fixa den varje jävla dag ju. hmm, får fundera lite till på det!

nej, dags för chill i soffan som sagt!

See you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback