Ont i halsen:(

Vaknade i morse och hade skit ont i halsen:/ inge roligt.
Skulle igentligen åka till Hede i morgon, för då kunde pappa köra mig, men eftersom jag köpt förköp till Marité tills i morgon och inte får den såld så får jag åka buss på tisdag ist:/ men men. det blir nog jävla kul i morgon också så jag vill ju inte missa det!

Längtar otroligt mycket tills jag tar studenten nu, så jävla les på skolan så det finns inte, fy!! men men inte så mkt kvar nu, det går ju bort 6 veckor i praktik också, en jävla tur det!


Riktiga vänner är dom som finns där hela tiden, oavsätt vad! Inte dom som e trevliga och snälla men snackar skit så fort man vänder ryggen till, det e ju bara falska idioter som inte ens är värda att bli kallad vän!
 Är så jävla glad att jag har vänner som jag vet alltid ställer upp, alltid finns där, alltid lyssnar! Dom är få men dom är oslagbara! Det är dom äkta vännerna man ska vara rädd om!
Dom falska är ju bara fittor som snackar skit och tycker illa om saker dom inte vet ett skit om, och vad faan ska man med dom till?
Mycket tid man har lagt ner på vissa personer och hjälpt i vått och torrt. men när det krisar för en själv. inte faan är det dom som står där då, i helvete heller!! Då är det dom riktiga vännerna som finns, stöttar och förstår! Dom anadra snackar ju bara skit!
Les på sånt jävla folk nu alltså!


men men nu va det ju inte det jag skulle skriva om men det är ju så skönt att skriva av sig:)
nu ska jag göra lite te och se om min hals vill bli lite bättre kanske, hoppas!!

Tack för samtalet igår <3

Kommentarer
Postat av: H

HAHAHAHA Du ska snacka nått om att vara en riktig och sann vän ?!

2009-01-20 @ 15:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback