RESAN ÄR BOKAD :)

Den 7 juni åker klassen till Sunny beach :) längtar som en tok nu ju. alla ska med utom Johanna och Jimmie..
Det ska bli så jävla kul, tror det blir bäst jag!
Ringde och bokade idag:) Tack till Kicki på resia som varit på snäll och hjälpt oss med allt!!

Sitter hos Tias nu och har fått mat, makaroner och korv, riktigt gott:)
Borde igentligen tvätta, men har inte orkat det än, gör det i morgon ist tror jag!

På måndag börjar praktiken, 6 veckor på vemdalsskalet, det ska bli kul. Anna A ska ju också vara där, tur det <3

Har varit en seg dag idag med mkt tankar om allt möjligt men känns skönt att resan äår bokad så man har något riktigt kul att se fram emot!

Nu tycker jag att Anna och Eve ska komma hem så jag får pussa lite på dom, har saknat dom i helgen juh <3<3

'' Det är kärlek att låta den man älskar utvecklas inte begränsas''


Kommentarer
Postat av: Caroleen

Saknar min tok till lillasyster

2009-01-21 @ 23:58:22
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: Jossan

Saknar dig med syster <3

2009-01-22 @ 11:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback