Saknar ljusbergsvägs folket!

Pratade nyss med Eve, Tias och Anna i luren. dom satt hos Tias och drack rosévin dom tokarna, på en söndag:) har ju aldrig hänt i Hede liksom:)^^
Saknar dom väldigt mkt och önskar jag kunde vara där och mysa med dom nu!!
Men på tisdag kommer jag och då blir det mys för hela slanten!

Har bara suttit vid datan och drygat hela dagen, har faktiskt inte gjort ett skit idag, men har ju så ont i halsen så det e lika bra eftersom jag ska ut i morgon kväll! blir hårt att kliva upp kl 7 på tisdag och åka till hede, men men vad gör man inte för att slippa åka buss, kan ju ändå sova i bilen. Tack till pappa som är så snäll och kör hem mig till Hede <3

Har tänkt sjukt mkt idag. undrar hur allt blir? undrar om man gjort fel? vill så mkt men en viss del säger att det är fel!
Aja, nu är jag iaf trött och tänker gå och sova!

Sweet dreams
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad söt du är ! jag och Anna saknar dig med och jag tror att Tias med gör de . Vet inte om han hann läsa klart :) Puss och godnatt älskling

2009-01-05 @ 01:35:58
Postat av: Evelina lindström

GLömmde skriva ses på Tisdag Älskling ;P

2009-01-05 @ 01:38:59
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sötnostarna mina <3 jag saknar er tok mycket men i morgon bitti kl 9 är jag i hede och då ska jag komma och hoppa på dig älskling:) PussPuss <3

2009-01-05 @ 07:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback