Spa dag med Mami och Syster Mikaela

har haft en sjukt bra dag med mamma och mikaela på spa kliniken.
Fick sitta i ett jätte skönt kurbad i 20 minuter och sen 25 min kroppsbehandling, så underbart skönt. sen blev det massa ångbastu och pool badande, tack för en kanon dag mamma och syster <3

Sen när vi va klar så kom pappa och hämtade mig så åkte vi och hämtade Eivor och sen hämtade vi mat på Thai, 3 små rätter, sen åkte vi hem och käkade, riktigt gott va det!

Kl 9 är det gangster, med persbrant på tv1000. Den e skit bra så den ska jag helt klart se, blev så mkt pausande sist jag såg den!


Mami på spa Mami på spa!


  Syster Mikaela va med <3

  Kurbadet som jag fick mysa i :)  Sen fick jag god mat av pappa och eivor!
Har haft en tok skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback