Starkvins prov!

igår hade vi ett stort porv i barkunskap, tror det gick bra, hoppas! Sen efter det så fick vi flambera oxfilé, det va skit kul och jävligt gott, Emil lärde mig tycka om blodigt kött också, det är ju faktiskt jävligt gott!

Idag blir det massa städning och en jävla massa tvätt, får se om man hinner träffa T och kolla på en film kanske, skulle vara kul.
Måste ju tvätta allt som jag ska ha med mig på praktiken, börjar den på måndag och ska ha det på Vemdalsskalet i sex veckor:) Tråkigt bara att jag inte hinner träffa familjen något på sex hela veckor;( men men. Hela vecka 11 blir jag hemma i Ösd iaf! Saknar Linus och Wille något otroligt mycket <3
Blir iaf Jag, Anna A, Andreas och André som ska ha våran praktik där, tror det blir skit kul!

På lördag blir det nog utgång på skalet med Anna och hennes syster. Carro W och resten av folket som jobbar på sibylla ska också ut så det blir nog kul. kommer inte ens ihåg sist jag och Carro W festade ihop sist!

På söndag blir det bakisdag med pulkåkning i hede backen:)

Ne nu ska vi ha fiskprov med Gunnar!
hörs!

Puss

Kärlek är att låta den man älskar utväcklas INTE begränsas!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback