Tidig morgon

Vaknade halv sex i morse av mig själv, mycket tanska och skit som gjorde att det va omöjligt att somna om, så då va det lika bra att kliva upp. Kan ju säga att pappa och Eivor blev jävligt paff att jag va uppe:) haha. Hoppas bara jag orkar med en ute kväll sen, får ta en powernap på eftermiddagen!
Ska åka in till stan vid 12 och träffa syrran och fixa lite saker. Sen ska vi gå till Eivors affär och kolla på tyger och klänningsmodeller. efterom att hon är sömmerska så ska hon få sy min klänning, snällt va henne att hon vill göra det tycker jag, Tack!
Men bara för att man kän välja vilken modell som hells så blir det skit svårt ju:/ någon som har bra förslag?
Har bestämt att jag ska ha en röd klänning iaf!
Efter att vi varit där så blir det hem till Carro och vila lite sen blir det till att fixa sig lite och sen krogen! Tror det kommer bli en toppen kväll med systrarna och gubben Bertil :) (Mikaelas kille)


Du har lovat nu! aldrig mer! Jag litar på dig <3

Inget avstånd kan skilja på det som ödet förenar
Ingen närhet kan förena det som ödet skiljer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback