Vemdalsskalet nästa!

Jaha, då är dagen här då, praktiken börjar i morgon och vi åker till skalet ikväll, jag Anna André och Adde!
ska blir kul med praktiken och få´göra lite annat än att bara plugga!

Helgen blev iaf en kanon helg!
Fredags så åt vi goo middag hos Eve, potatisgratäng och kött också färsk annanas till dessert:) Mumma!
Sen drog vi till Robin och festa lite där, Sen ville jag åka på skalet så då drog vi dit, blev en tappad kväll men kul va det!

Lördags så kom Anna och Eve och Anna syster och hämtade mig i Hede, så åktevi till skalet och skulle gå på after skin men den missa vi såklart:( haha, sällan vi!
Träffade underbara Uffe som snällt lånade ut ett rum där till mig och Eve också, så vi slapp åka hem sen på natten, Tack för det!
Satt och drack lite vin och myste på men sen vid halv 11 så väntade nattklubben och alla va sjukt pepp, sen blev det en kanon kväll även då:) Eve och Anna blev sjukt full:)haha inte van att se någon av dom full juh:) men kul hade vi iaf!
Sen kom Winberg skit tidigt och väckte oss på Söndags morgonen:( Då va vi inte lika pepp kan jag lova!
Sen blev det lunch och lite snack på Sibylla sen hemfärd till Hede igen!

Tack för en kanon helg folket :)

Nej nu måste jag säga åt Anna att vi ska åka hem, jag har varken packat eller städat lägenheten än:( och det blir mycket packning för sex veckor juh. alla kökskläder och skor och allt annat som vi måste ha med, men men.
Hej då Hede och hej till skalet för iaf sex veckor:)

Ha en bra dag folket!
Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej vännen.

Lycka till med prktiken.

(Ta det lungt med festandet)

Kram Lotta

2009-01-26 @ 12:59:33
Postat av: Jossan

Tack Lotta!

Ja, jag ska ta det lungt med festandet:)

Kraam

2009-01-27 @ 09:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback