Wemerfest!

Jag, Eve, Anna och Hnna har färgat håret idag och ätit jätte god middag <3 tack frö det brudar <3

sen blev det såklart fest hos Hanna:) sinnes roligt

Men sen blev det lungt och jag och Anna är lite full så hon kom på den bra idén att vi skulle springa i underkläder runt vårat hus, och mkt riktigt. en kvart efter sprang jag och anna runt huset i ja, endast underkläder:) haha, sinnes tappat, men vi gjorde det och det va kallt som faan!

förlåt mamma och pappa men man är bara 19 en gång i livet och i Hede händer det it så ofta:)

Men det va ju inte många som såg det tack och lov:)


nu ska jag fortsätta festa och ha en rolig kväll, för den har vart helt enkelt jätte kul <3


Älskar wemer <3 även om inget är som förr


saknar familjen hemma!


Kommentarer
Postat av: Evelina lindström

Haha jävla tokar :P ibland är jag glad at jag är feg ;P Puss älskling

2009-01-11 @ 15:00:10
URL: http://evelinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Anna Andersson

Haha ! SINNES roligt vi hade den kvällen ! ^^ Love you darling <3

2009-01-12 @ 10:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback