Grattis världens bästa Anna Andersson <3

Sitter i Lit hos Micke nu, har jobbat ikväll, fett mkycket folk. skönt att bara ta det lungt nu..

Men idag är det inte vilken dag som helst, det är menligen nos födelsedag <3
Ja vad ska man säga? fär 3 år sen visste jag inte ens vem du var men så kom vi till wemer och nu efter 3 år vet jag allt och lite till:) tror jag iaf!
Har haft mycket tok och bus för oss vi två och delar många roliga minnen och mycklet skratt men även tårar!
du är en underbar vän och jag älskar dig genom allt! Ha en underbar födelsedag min vän <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad gullig du är vännen ! Jag säger bara Dagny, Wgiskey o hög sång, sen vet du vad jag tycker om det ^^

2009-07-03 @ 16:03:59
URL: http://annamariajosefineandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback