Linus födelsedag och massa jobb

Idag eller ja, igår igentligen så fyllde Linus ett år <3 frattis sötnos, moster älskar dig <3


Jobbade från 15.00 till 22.30 idag och samma pass i morgon igen.
Kom hem till pappa och ser Linus barnvagn på bron, så vaknar pappa och säger att jag ska vara tyst för Linus och Wille ligger och sover, så en mycket rolig suprise eftersom jag aldrig hinner åka till krokom och hälsa på dom nu för tiden;(
Så Mikaela och Bertil är på stråket och pappa och Eivor har varit barnvakt.
Så nu sitter jag och väntar på att en full syster och svåger ska komma hem. I morgon blir det mys och bus med ungarna innan jag börjar jobba!


Blir bara fel hur man än gör;(


Kommentarer
Postat av: Mikaela Larsson

Jossan, var är du???

2009-08-09 @ 20:25:51
URL: http://hemmafrularsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback