Storsjöcupen

Ja då ha5 ju alltså den årliga storsjöcupen börjat igen, en jävla massa norskar och ett jävla liv på bussarna mot torvalla kan jag lova!
För 5-6 år sen var cupen typ roligaste veckan på sommaren men nu sådär 5-6 år efter så är det ju så sjukt jobbigt!
Visst det är jätte bar för Östersund och så vidare, visst! men smått jobbigt när man sitter på bussen och lyssnar på musik på högsta volym och ändå så hör man bara alla 50 norska ungarna som sjunger, En busschaför en buss chaför!
Ne, storsjöcupen var skit kul när man var yngre men nu, NEJ!
ockey jag låter som värsta bitterfittan, men vad fan! det bjuder jag på;)

I morgon ska jag vara lite hurtig och cykla till jobbet, den du Eve ;) Plus att man slipper sitta på en buss som luktar svett och gräs med 50 ungar som inte kan hålla käften! Ne, nu låter jag faan bitter alltså! Hmm!

Ne nu ska jag sova!

Jobb i morgon igen, lunch och kväll!


Förövrigt så är allt annat än storsjöcupen skit bra ;) bästa för mig!
Svensk sommar och livet leker

See ya!


Om två veckor kommer Anna , sinnes mycket jag längtar! ANNA KOM NU!!


 God natt !

Kommentarer
Postat av: Busschaufför

Storsjöcupen är den roligaste veckan i Östersund. Alla norska passagerare är glada.

2011-09-18 @ 11:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback