Båttur med Thomé

Igår var ju bästa dagen på länge, jobbade till 15 sen träffade jag Rubina <3 Va med henne och glassa runt bara. Gick och köpte biljett till thomé eftersom andreas band skulle spela så jag syrran och karin åkte med!
Sen mötte jag och Rubina upp Carro och Karin, satt och på altanen på Marité och myste över ett glas vitt! sjukt varmt och riktig sommar känsla!
Sen kom Micke som va ute och körde vattenskoter, så då gick vi och träffade han en sväng;) lika mysigt som alltid såklart!

Sen var det dags för mig syrrabn och Karin att gå på båten och Rubina Gick hem.
Blev en helt underbar båttur och bra musik, storsjön var nästan spegelblak och man satt i bara linné, älskade sommar!!

21.30 va vi tillbaka i stan igen, då gick vi upp på captain och tog en öl, Micke kom också och hängde med oss, blev chill och öl där sen hem och sova;)
Hade en sjukt underbar dag och kväll, kunde inte bli bättre!
Tack <3

Nu är jag väldigt trött och ska upp och jobba i morgon så nu blir det sängen!
god natt!

Fucking happy <3

Kommentarer
Postat av: rubie boobie

oh happy days!

2009-06-26 @ 09:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback