Hurtig söndag

Blev faktiskt en skön promenad från torvalla till stan, jag och Eve hade sp mycket att prata om så det gick fort.
väl inne isatn så gick vi med syster till sjukhuset och hälsade på mormor och hon är bättre men väldigt virrig tyvärr!

Sen va vi brudar och käkade taco buffe, mkt gott. sen gick syster hem och jag och Eve va och träffa Micke en sväng, mkt trevligt!
sen va vi på hemköp och köpte vatten melon sen blev det chill i soffan och nu har Eve åkte hem och jag sitter vid datan och Carro kollar tv.

Nu vill jag att veckan ska gå fort så det kan bli ännu en kanonhelg;)

I morgon blir det fika på stan méd Emmy men innan det blir det jobb!

Ögongodis ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback