I Singsjön hos Mami <3

Jobbade i morse sen blev det sjukhuset och hälsa på mormor, även mami var där när jag kom. och mormor hade ramlat igen så hon såg ut som att hon hade gått tio ronder med Mike Tyson. Så nu får hon ge fan i att gå upp och gå själv igen!
Undrar hur detta ska sluta igentligen?! Hoppas på det bästa iaf!

Sen åkte jag och mami till Lilijan och John och fikade sen åkte vi  hem till singsjön, har myst och kollat på tv bara. skönt att vara hos mami och bara få vara faktiskt!

Lite orolig för helgen, måste ju städa ur lägenheten i Hede men jag får inte ledigt från jobbet så vi måste åka på dagen på fredag, hoppas vi hinner iaf! Får städa snabbt som attan!

Mycket tankar och mycket funderingar i mitt lilla huvud just nu, jobbigt!! men hoppas allt löser sig och blir bra iaf!!

Jag ber för dig mormor <3 

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback