Nu ska det sparas pengar, men en lön först kanske?:)

Har jobbat idag igen, gick bra.
Sen efter jobbet var jag till mormor och hälsade på och hon var mycket bättre, klar i huvudet och var utan syrgas i 3 timmar. skönt att se hon pigg igen;) Tog med henne ut i solen en sväng och hon var så nöjd så!
Sen kom syrran och Berra med ungaran också, kul att träffa dom!

Sen gick jag och träffade Rubina och tog en fika på Pause, mycket mysigt!
Bestämde även att det blir en resa till Bulagarien igen i augusti, mycket najs ;) Samma hotell som jag var på för några veckor sen, Dunav! så nu blir det till att spara pengar kan jag lova;) Kommer bli så jävla gött!

Ska ringa på ett jobb i morgon också, har så lite timmar nu, så jag kan ju ha ett jobb på eftermiddagarna också för det ger ju lite mer pengar;) och det behövs ju!



- Glad att du finns, Rubina <3
Alla underbara minnen vi har och ännu fler ska det bli <3

Kommentarer
Postat av: rubie boobie

Bästaste Joss! Idag fick du upp mitt hopp och humör. Tack för att du är en sån underbar vän! <3

2009-06-23 @ 21:58:46
URL: http://finarubina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback