Sista inlägget från Wemerskolan ;(

Jaha, va ett tag sen jag skrev nu, men har inte hunnit!
Nu gör jag mitt sista inlägg från Wemerskolan;( känns jävligt sorgligt måste jag säga!
I morgon är det STUDENTEN ;)))

Igår hade vi studentmiddag här på wemer med alla våra lärare och yrkesnämden, mycket trevligt och god mat (som alltid här;)
Blev mycket skratt men även många tårar, jobbigt när alla höll tal och att det var sista middagen på denna underbara skola som varit som ett hem i 3 år! <3<3
Sen efter det så blev det fest uppe på byn hos André, Även sista festen i Hede, så det blev hård!
Men jävligt kul hade vi;) Tack för en kanon kväll!

Idag har vi städat ur skåpen och sånt tråkigt, och nu ska jag hem och packa ihop det sista i lägenheten också;(
Men kl 5 ska vi åka till vemdalen, hem till Theresia (våran mentor) där vi ska grilla och spela massa roliga spel hela klassen, det ska bli jätte kul!!

På söndag kl 06.00 åker vi till Bulgarien ;) <3 hela hr 06:)

Puss

I morgon får jag träffa Wille och Linus också;) <3

Kommentarer
Postat av: Tina

Grattis till studenten gumman, hoppas du får en fin-fin dag i morgon!

2009-06-04 @ 16:39:42
URL: http://debbiedoll.blogg.se/
Postat av: Carso

alltså vi har inte sett henne bli utsläppt ännu så dont get too excited haha

2009-06-04 @ 17:39:08
URL: http://debbiedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback