Slutprov i kök, sen bussen hem till mamma

Idag hade jag slutprov i kök, det gick sjukt jävla bra, bättre än jag trodde;)
Min meny var:
Förrätt: Skaldjurssallad med granatäpple
Varmrätt: Citron och vitlöks marinerad lammfilé med rostad nypotatis och rödvinssås
Dessert: Friterad briéost med hjortronsylt och friterad persilja

och tydligen gick det hem för juryn;) kul kul!

Sen efter det så fick jag skynda hem och duscha sen var det bara att springa till bussen! Mamma kom och hämtade mig i Brunflo sen åkte vi hem till Singsjön.
Har fått massa nytt smink av mamma och två nya parfymer;) Tack så mycket mami <3
Har haft en riktig tjejkväll med massa smink och sminkning, Har sig fördel att ha en mamma som säljer smink för ett stort kosmetikaföretag;)


Nu har vi precis ätit fil med massa kiwi och vindruvor och snart blir det kudden;)

Sweet Dreams

Älskade Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback