Sol, kubb och grillning :)

Hade en sjukt lugn fredag igår, låg hemma och kollade på talang och berg fyttar in, hon var hos Dregen;) skönare snubbe får man ju leta efter också är han ju jävligt snygg även:)
Sen gick jag till Tias och hade sikta mot stjärnorna för han, JA jag var uttråkad:)heheh. men han fick ju skratta lite i iaf och jag med för den delen. sen kom Anna också kolade vi på en film, sen kom Boffen förbi också..blev en tidigt kväll men mysig och lugn.

I morse väcktes jag av Anna som fråga och vi skulle spela kubb, ja det klart:) spela 2 ggr och Anna vann båda;(
Sen gick vi på ica och handlade lite grejser till grillspetten, ska grilla ikväll:) MUMMA!!
Ne nu sk Jag gå ut på balkongen och sola med älsklings Anna <3

OXOX / Josefine

Kommentarer
Postat av: Anna

Me love Grillning <3

2009-05-10 @ 18:58:30
URL: http://annamariajosefineandersson.blogg.se/
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 14:10:54
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback