Trött

Prov jobbade som sagt idag, det gick jätte bra. lite lite folk bara!
får se nästa vecka om jag får det eller inte, hoppas verkligen det för jag behöver ett jobb i sommar verkligen!
Men Kicki snakade om något jobb i Sundsvall också, det skulle ju vara kul. så får väl kika lite där om jag inte får något hemma!
Har varit och testat min balklänning idag också, den blir sjukt snygg måste jag säga;)
Nu är jag hos syster, hon är i stallet och rider, så jag tar det bara lungt är så jävla trött:/ men ska ner till Karin sen och hjälpa henne att måla lite. sen ska jag träffa Emmelie en sväng också;)

Otippat att alltid jag får skiten för allt! men jag är faan van känns det som!!

I morgon blir det marité med syrran, Debbie och Olivia eller lugn hemmakväll, får se hur jag gör!

Ne nu ska jag läsa lite skvallertidning;)


Skulle aldrig ge er den glädjen, aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback