Bitterfitta

Jobbade idag och det gick bra. Sen efter jobbet träffade jag Emmelie en lite sväng, mkt trevligt!
Sen gick jag upp till mormor och gav henne duschcreamen hon önskade sig, tråkigt att ge men det va det hon ville ha! Mamma kom förbi en sväng också.
Sen gick jag ner på stan och mötte upp sambo Karin, va på apoteket och köpte allergimedicin och p-piller och lite annat bra att ha saker!
Sen va vi och handla middag.
Kom hem och blev på skitdåligt humör?! why?? borde ju vara glad men känner mig som en bitterfitta ärligt talat.
Fast nu säger min kära sabo något väldigt smart
- Men Jossan, har du tänkt på att du sovit dåligt väldigt länge??
- HMM, Där har vi svaret, därför hoppas jag för gudarna att jag sover gott inatt och är glad i morgon på min dag;)

Har pratat lite med Anna och det hjälpte lite iaf;) Hon hälsar också :X

Ne bort med sminket och sängen nästa!

God Natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hälsa tillbaks..

2009-11-03 @ 22:13:43
Postat av: jossan

från?

2009-11-04 @ 08:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback