Bloggtorka och sms-chattning

Har ju som sagt världens bloggtorka och kommer inte på något roligt att skriva om så jag bara skriver iaf, lite att göra med andra ord;) Har iaf varit och hämtat tvätten!

Har haft sms chatt med Anna och Eleonor;) Eleonor sitter på basket match i sporthallen och Anna sitter uppe i Bruksvallarna på skidläger;)
Eleonor tyckte jag skulle blogga om julen, men jag hatar ju julen så, NEJ! Hon däremot älskar julen så jag förstod nästan att hon skulle föreslå det iaf;)
Anna tyckte jag skulle blogga om ekkorar, nej tack!! Bra förslag jag fick alltså;)

Anna sitter uppe i Bruks och är bitter för att jag har sett andra avenyn och att hon måste vänta tills på Söndag;) haha. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge! Dock tycker jag det börjar bli lite psykat nu faktiskt, inte alls lika bra längre!

Va ut en sväng och träffade Eleonor nu, Jämtland förlorade igen, det är ju faan pinsamt alltså! En ända match har dom lyckats vunnit i år!!
Bestämde oss för att gå en sväng på stan i morgon när jag slutat jobbet, det blir mysigt!

Ne nu blir det lite te och sen en dusch och sen sängen!


Ge min torsdagen föra veckan i repris tack!! What a feeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback