Då va man 20 år då!

Shiit vad tiden går fort. Känns hemskt ju, lilla jag 20 bast;) haha!
Karin väckte mig 7 i morse och sa att jag måste gå in i köket, min första fråga - Måste jag klä på mig? haha
det skratta vi båda lite åt. men jag kläde på min bjukisarna och gick in i köket, Som va fullt med tända ljus och en jävla frulle buffé, skit gött!! Tack min kära sambo!
Så nu ska jag duscha och Karin ska göra sig klar för jobb och jag med så småningom.
Sen ska jag jobba lunchen och sen hem och tvätta som jag skulle gjort i måndags men hann inte!

I like the sounds off your voice;)

Ha en bra dag folket


Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTIS DARLING !!

2009-11-04 @ 11:13:09
URL: http://annamariajosefineandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback