Det är Karins fel!!

 Vi kan säga såhär, jag tvekade men spänningen fanns. Karin sa, nej nej verkligen nej. men efter mkt om och men så blev det som det blev. efter det blev det ombytta roller, jag tvekade och Karin sa ös på bara, och där är vi idag! Så med andra ord, Karin, allt är ditt fel!! Punkt!! ;)

Gästinlägg by Karin: Ja det är mitt fel. Allt är mitt fel. Förlåt. Men jag tror att vi kan bli rika. Servitris och banksäljare är ju inte så jävla kul ändå. En ny karriär väntar :-)

Nu har vi duschat och skrattat, tokat och rakat av Karin håret. nog med våra skämt för ingen fattar iaf..men vem faan har sagt att jag har en blogg för att vara seriös??!! Inte jag iaf!!


Bad romance is the shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback