En nyklippt tös som somna på soffan

Eftersom jag inte sov mer än en timma inatt, så var jag helt slut när jag kom hem från majsan, så en nyklippt tös somnade skönt på soffan när hon kom hem:9

Blev jätte bra med håret iaf, så skönt att få bort allt slitet skit!

Bokade ny tid den 6 Januari också, så hoppas jag e ledig då och så jag kan åka hem och klippa mig;)

Nu ska jag göra en spellista på youtube och sen ska jag diska, har varit och hämtat tvätten med så den ska väl även vikas, hmm, får sen hur det blir med den saken, är helt slut just nu!

Sitter och hoppas på att Mr Big ringer snart, så jag får prata av mig lite..
Avstånd är som sagt inget som gillas för oss två, Men nu är det som det är och det är inte så mkt mer med det. får göra det bästa av det, Konstigt nog så känns det bara mer spännande med tanke på att vi har alla odds emot oss verkligen!
Men allt är så mkt upp och ner, trodde ju inte för allt i världen att det skulle bli såhär, men som sagt, känslor är inget man styr och rätt som det är så går det upp att man har mer känslor för vissa människor än man någonsin kunde tro..
Finns många fina minnen och människan har satt fruktansvärt djupa spår, tänker alltid tillbaka med ett leende på läpparna sen får framtiden bevisas!
Skönt det va att lätt på lite iaf, även om det är lite av allt detta som jag kan skriva om, men men..tack


Satt och kollade igenom Karin bilder och hittade denna bild på mig och syster när vi låg och sola i sommras, lägg märke till min vänstra axel. ser as hemskt ut ju?! fyy

Nu blir det disken, fyy

Bad Romance <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner ett visst ansvar att gripa in här. Mr Big är förvissa sjukt stor i käften men annars så är han väl inte så mkt att hänga i julgran;-) Skämt å sido så är jag en av de få som har träffat denna mystiska man. Det ni! Han finns alltså på riktigt och inte bara i Jossans huvud (även om han tycks ta upp det mesta utrymmet där inne just nu).

2009-11-30 @ 22:01:34
URL: http://syndasumpen.blogspot.com
Postat av: Karin

Känner ett visst ansvar att gripa in här. Mr Big är förvissa sjukt stor i käften men annars så är han väl inte så mkt att hänga i julgran;-) Skämt å sido så är jag en av de få som har träffat denna mystiska man. Det ni! Han finns alltså på riktigt och inte bara i Jossans huvud (även om han tycks ta upp det mesta utrymmet där inne just nu).

2009-11-30 @ 22:04:43
URL: http://syndasumpen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback