flashback

Har jobbat idag och sen va jag hyem och min kombo har vinterkräksjukan så jag har flytt hemmet några dagar, vill inte ha det och absolut inte nu..

Va till Emmelie en sväng och fick mig lite kaffe också, mkt trevligt!

Sen sitter jag och syster och kollar på tv och jag blädrar igenóm alla kanaler och på 5an stannade jag en sväng och fick flashback från vintern 2007 på skalet, hmm ska man behöva sen denna Mårten på tv??! Nej! så jag bytte kanal snabbt!! haha


Det som hänt i vemdalen stannar i vemdalen!

Nu ska jag sova och jag tror jag kommer få en kanon dag på jobbet i morgon;)


Bad romance

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha det va han som hade liten kuk va?

2009-11-24 @ 17:45:22
Postat av: Jossan

nej men tina då, jag har abslout ingen aning;)hehe. Puss

2009-11-24 @ 18:48:56
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/
Postat av: Kicki

haha, kommer ihåg när du ringde och berätta allt :D Saknar*

2009-11-29 @ 01:12:42
Postat av: Jossan

Haha, ja det gör jag med. saknar dig mkt Kicki <3

2009-11-29 @ 14:34:52
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback