Försovde mig i morse

Oj oj, vaknade och hitta mobilen under kudden i morse och klockan var 11.15. helevet, missade samtal från jobbet 3 st. börjar ju 10.30 på morgonen så det va ganska rejält jag försov mig, slängde på mig kläderna och sprang till jobbet, som tur va så va det lungt och inte så mkt folk. Och Jenny va där också eftersom jag inte hade kommit. Väl där så inser jag att jag måste se hemskt trött ut eftersom jag inte hann sminka mig, och mkt riktigt för när jag väl kom in i restaurangen så säger en vän till mig som va där och åt att jag så HEMSKT trött ut! Hmm, tack för den!
Men jag njöt av utsikten en stund och sen va man igång igen!
Är första gången jag försovit mig sen jag började där och även den sist! Promise! men det roliga med allt är ju att jag gick och la mig typ havl 10 igår och ändå sover över, not god!

Nu har jag iaf duschat och sminkat mig eftersom jag inte hann det i morse och nu sitter jag bara och väntar på att kl ska bli 17 så jag kan börja jobba igen!

Har sagt det förut och jag säger det igen, Män i arbetsbyxor är sjukt sexigt/attraktivt!! ;)

Nu kom min kära sambo hem så nu ska jag vara lite social. See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback