God Morgon

Okey, klockan är iochförsig ett men jag har nästan nyss klivit upp så jag säger god morgon iaf! Bara så ni vet;)

Har blivit telefon terrad av mina föräldrar i morse som undrar vad jag håller på med på min lediga dag eftersom jag inte svarar, Sover! Men sen när jag väl va vaken så va det bara kära mamma som ringde igen. så nu ska jag gå upp på stan och ladda min mobil så jag kan ringa min kära far och höra vad han ville!
Hade även ett missat samtal från Herr Barcklind och det tror jag är viktigt så då får jag passa på att ringa även han. Men först måste jag ta en dusch och lägga lite smink så man ser ut som en människa;)

Ska ta mig upp och hälsa på mormor också hade jag tänkt, måste även på apoteket och hämta ut nya p-piller, har ju lite saker jag måste göra ändå, jobbigt!

Ne nu ska jag spela Keri Hilson <3 och ta en dusch!

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback