Grattis Karin!!

Grattis till min kära sambo som fått nytt jobb idag;)
Nu är det slut på swedbank och hon ska börja på jämtkraft ist, kommer dock inte ihåg vad hon ska jobba med men det får jag snart höra när hon kommer hem;) Hoppas hon hinner komma innan jag börjar jobbai igen bara!
 Jobbade lunch idag och den va rätt lugn, dock svavade jag runt i min egna lilla värld och va inne i helt andra tankar;) Kan ju säga att attraktiva män i arbetskläder är alltid lika roande att vila ögonen på;) haha, och det får man faktiskt, bara man är diskret! haha. Jag ska tillbaka till jobbet igen kl 5 och jobba någon timma till!

Moster saknar sin lilla älskling <3<3 och Linus med såklart;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hjärtat, det är jävligt diskret att spilla ner antingen "Mr arbetsbyxa" eller sej själv med kaffe tycker du ? (; Sötnos ^^

2009-11-12 @ 15:18:06
URL: http://annamariajosefineandersson.blogg.se/
Postat av: Jossan

ähh det va ju bara lite kaffe på mig;) tyckte det va jävligt diskret;)

Sinnes vilken glad tjej jag är idag du;)!

Går runt och trallar och sjunger 7 på morgonen fredag den 13 ;) hehe!

Ringer dig sen nos <3 Puss

2009-11-13 @ 07:49:52
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback