Helgen

Ja då har åter en helg gått mot sitt slut, tycker helgerna bara flyger iväg.

Danne va förbi med min tavla i fredags, den blev sjukt snygg måste jag säga, riktigt nice.
Sen i lördas va jag rumpmodell:) haha, vilka nöjen man roar sig med ! men det va kul och blev ett snyggt gipsass;)
Sen efter det gick jag upp till Sus och fick en kanongod middag. hade jätte trevligt jag Sus och Karin, sen kom även Martin och G-mannen så det va kul. sen gick vi ner på G3 skulle ju igentligen inte ut men va ju lite lockande då man hade något vackert att vila ögonen på väl där;)

Sen ikväll har jag jobbat, va lite folk iaf så det va kul, visst söndagar är det skit lite och vissa mkt.
Sen har jag och Karin kollat på idol på datan och oskyldigt dömd och druckit te och käkat mackor, mys pys!

Men nu blir det sängen! Hade ju varit mysigt att så somna i en stor karlfamn;) Haha men jag får nöja mig med Karin!

I morgon är jag ledig;) ska hälsa på mormor och åka till pappa och hämta mitt minneskort.

Sweet dreams

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback