Jobb, chillkväll och tidig morgon

Jobbade kvällen igår med men det va sjukt lungt och två bord så jag jobbade bara till kl 7 sen va jag hem och bytte om och, tog Karin under armen och gick och träffade en vän och hans polare. Hade en trevlig kväll med massa skratt och tok.
Klev upp kl 7 i morse med Karin och drack kaffe och satt och prata om allt och inget. 
Låg i sängen och drog mig länge och fick ett samtal från en vän som fråga vad faan jag gjorde vaken så tidigt, men får jag såna samtal den tiden så kan jag börja med det varje dag;)

Ja ja nu blev det så iaf;) What to do?!

Att träna utan steroider, är som att tälva VM i rodd utan åror!
Puckad kommentar men jävlar så kul det lät, fick man sig ett gott skratt.


Now I'm crashing, don't know how it happened
But I know it feels so damn good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback