Kaffe, frukost och vakna med the voice

vaknade kl 7 av mig själv och va jätte pigg, väckte syrran och kokade kaffe och gjorde gröt, duktigt idag;)
Nu har hon gått till frivården eftersom hon gör sin praktik där och jag sitter och kollar på vakna med en kopp kaffe i handen, underbara morgon;)

Fick förövrigt ett mail på facebook inatt, blev mkt tårar i morse när det lästes tyvärr, tack för dom fina orden, vad nu dom betyde denna gång?! But its to late now..

Pratade med Mr Big också som är i stan nu igen;) får se om det kommer någon snygg man i arbetsbyxor och käkar lunch idag?:)

Nu ska jag sminka mig lite och göra mig klar för jobbet, sen kl 9 blir det andra avenyn på svt play;)

Ha en bra dag gott folk





Bad romance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback