Livsfarliga trion

Det är jag, Sus och Karin det;) haha. så mkt tok vi hittar på jämt och jag blir alltid lika paff när man tänker på allt roligt och tokigt vi 3 gjort tillsammans, bankkvinnan Karin, Ekonomibruden Sus och lilla servitrisen Josefine;)
Klockren trio tycker jag och jag kommer sakna våra oförglömligt roliga kvällar och stunder när jag flyttar till skalet. men I WILL BE BACK;)

Nu har jag och Karin storstädat lägenheten och fixat. jag ska på jobbet nu och Karins arbetskollegor ska hit på fest!
Hoppas dom får en trevlig kväll och hoppas jag får massa trevliga gäster på jobbet då:)

Sus och Karin <3

 



Suddig bild från en suddig sommarkväll;)

Ne nu kallar jobbet!



Bad romance


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback