Myskväll med Emmelie <3

Satt hemma och gjorde inte mkt men så ringde Emmelie och fråga om jag ville hitta på något. så hon kom och hämta mig och nu sitter vi hos henne och har druckit kaffe och snackat skit och nu kikar vi på arga snickaren;) snart Oskyldigt dömd, bästa serien ever!!
Är inte så ofta men träffa Emmelie längre så jag njuter för fulla muggar när vi ligger i varsin soffa och bara är;)

Mr Big ringde nyss också, blir lika glad varje gång och måste erkänna att det pirrar lite i magen;) hmm, hur blev det såhär liksom?!;) Bad romance som sagt, hehe

Ne nu vätar jag på att klockan ska bli 9 så jag får njuta av oskyldigt dömd;)

I morgon blir det jobb, både lunchen och kvällen!


Si Vis Amari, Ama <3
den texten blir förövrigt min nästa gaddning, på höften samt ett hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback