Ögon som tindrar och läppar som ler

är fortfarande en galet bra dag!

Har glömt att skriva att jag har sagt upp mig från jobbet här i stan, eftersom jag flyttar upp till Vemdalsskalet den 7 dec för att jobba hela säsongen där;) ska bli galet kul!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 5 så jag kan gå till jobbet igen och jobba lite, Jenny kommer ner och jobbar med oss ikväll också, alltid lika trevligt att jobba med båda systrarna;)
Sen blir det mys med kombon efter jobbet, gillart!

Har även fått ett nytt smeknamn av Mr big också, det lilla livet! haha ^^

Skriver en rad ikväll kanske!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Who is Mr Big then?

2009-11-13 @ 22:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback