Si Vis Amari, Ama <3

- Om du vill älskas, älska!

Jaha, då satt man här igen då! Har jobbat lunch idag och det kanon, inte så mkt folk dock men va fullt en stund iaf;)
Fick jätte god mat innan jag slutade, wokade grönsaker och kött, starkt och jävligt gott;)

Har förövrig inte fått pengarna sen vi va i Idre och jobbade än, väldigt dåligt tycker jag!! har ringt och klagat på dom men ändå händer inget. skulle ha fått dom för 5 veckor sen!!
Har vi inte fått dom på fredag ska jag faan personligen åka till sveg och hämta dom!!
har man sagt en sak så ska det ju vara så och inget annat, punkt slut!!

Har lite seprationsångest också. ska ju självklart bli jätte kul att flytta upp till skalet och jobba där men kommer bli tråkigt att flytta från Karin;( Kommer verkligen sakna henne jätte mkt och kommer komma hem och hälsa på så ofta jag kan!
Vet att även Karin tycker att det ska bli tråkigt och tomt och därför ska hon komma och hälsa på när hon får tillfälle också!
Har bott hos henne sen i Juli nu och inte en ända gång har vi bråkat, klart vi har varit lite sur någon gång men då har man pratat om det och sen har det varit bra! Hon är härlig på det sättet min Karin, är det något så säger hon det direkt! ärlig och rak människa och framförallt en fruktansvärd underbar vän som har en stor plats i mitt hjärta <3 Sen har vi ju så jävla kul tillsammans;) alltid bassa bus i farten! Kommer sakna livet i staden!

Men som sagt så ska det bli skitkul att jobba på skalet <3

Pratade med Mr Big i går och han kommer förhoppningsvis upp igen redan till helgen, det blir trevligt!

Ne nu ska jag vila lite, är så trött.


Bad romance <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hjärtat mitt!!! Ja vi har haft sååå mkt kul ihop och det är ganska sjukt att vi aldrig blir osams fast vi nästan sitter ihop. Men det är äkta vänskap det. Kommer sakna dig sjuuuukt mkt. Nu är det bara jag och Rolf. Och gud vad han kommer att trakassera mig nu när han inte kan klänga på dig...

2009-11-19 @ 11:37:42
URL: http://syndasumpen.blogspot.se
Postat av: Jossan

Ja, det har vi verkligen haft och mer kul ska det bli fast dock inte som kombos;) but i will be back;)

haha, Rolf kan ju tyvärr inte såga att jag kommer sakna;)

Puss <3

2009-11-19 @ 14:35:04
URL: http://josefiinelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback